Torsdag

Idag har det kört ihop sig. Alltså hos dem flesta brukar det vara extra stressigt då, hos mig är det chill istället.
Att det just kört ihop sig idag är egentligen inte så jobbigt om man tittar ut genom fönstret. Snöblandat regn lockar inte direkt. Det enda negativa är väl att jag vaknade klockan 6 och inte har sovit sen dess. Men det är väl smällar man får ta.

Trodde jag skulle få jobb - vaknade klockan 6.

Telefonsamtal om jag ville vara lärare i advanced english. (I efterhand borde jag tackat ja, men det gjorde jag tyvärr inte)

Telefonsamtal om jag ville jobba i eftermiddag. Skulle gärna tackat ja, men kunde inte då jag skulle vara pluggmentor kl. 16.00.

Telefonsamtal om jag ville jobba imorgon eftermiddag - tackade ja! (Något som går vägen!)

Telefonsamatal om att min pluggmentorelev ska till tandläkaren och vi får skjuta up.

Istället ligger ja i min säng och läser Ungdomsboken Djävulens Märke, som är underbart bra. Har läst cirka 200 sidor idag. Annars så ligger jag i min säng och hälla i mig te. Tänkte mig att jag ska göra lite "jobb" nu och ta tag i Sandmannen. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0