Måndag

Idag är en sådan där dag då jag gör fel val. Då det blir lite fel, sådär. Som känns i magen, som knyter sig. Som gör att precis när jag sagt något så känns det fel. Vaknade klockan 6. Väntade på att få jobb, mitt armband gick sönder, avanmälde mig 8.20, jag kan ju inte sitta och vänta hela dagen. Telefonen ringde 8.31. Funderade på att tacka ja, borde tackat ja, sa nej. Känndes fel. Känns fel. Måste få saker gjorda idag. Annars har jag missat en hel jobbdag för ingenting. Det är inte bra. Om allt går bra kan jag skriva upp mig för torsdag förmiddag och fredag eftermiddag men det vet jag inte än.

Nu lyssnar jag på Nicest Thing på repeat. Absolut fel val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0