Onsdag

Ojojoj här slår vi på stort.

Har i stort sätt klagat på snön hela långa dan. Halkat fram och nästan fallit på baken ett bar gånger. Klagat vidare, suckat djupt och besvärat och tagit upp detta bedrövliga ämne om och om igen. Alla andra såg det positiva med snön - WTF, vad för positivt? Sen facebook-stalkade jag lite och well, det var ju inte så bra, men tydligen är det inte bara jag som inte tycker om snön. Och GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag fuckat upp allt. Och gud vad jag får skylla mig själv. Och gud att det var försent för länge sen. Men men - jag blickar, tvingar mig framåt.

Så träffade jag H. (en signifikant Kafka punkt såklart). Som jag kunde diskutera just K. med och det var trevligt. Ack så trevligt! Fastänn det är ett helvete att äta baguette i mormors vardagsrum. Sällskapsspel, kläder och sociala spel.

Nu ska jag på bio snart. Gratis, så det är nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0